Joanna Szawarska – szkolenia biznesowe

Moje szkolenia dla firm, eventy integracyjne i symulacje strategiczne

Nawigacja

Z bloga

Wyróżnieni uczestnicy


Poniżej zamieszczamy spis naszych klientów nominowanych w naszej cyklicznej zabawie „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Team Building” – tych szczęśliwie wylosowanych serdecznie zapraszamy na organizowane w najbliższej przyszłości Licencjonowane Wyjazdy Integracyjne realizowane w Zakopanem.
Na organizowany już niedługo wyjazd integracyjny zapraszamy tych abiturientów z wymienionych obok programów:
  • Kazimierz Gromacki, Bosman , Korytnica, panel moderowany z obsługi klienta wewnętrznego
  • Hieronim Gogół, Archeolog, Pęcław, szkolenie z sztuki zarządzania emocjami
  • Ilona Abramczyk, Wicedyrektor Promocji, Czerniejewo, warsztat otwarty z prowadzenia trudnych rozmów
  • Marieta Zaremba, Licytator, Kotuń, panel moderowany z odporności na stres kryzysy i wypalenie zawodowe
  • Florencjusz Bednarczyk, Diagnosta , Marki, wykład z prowadzenia instruktażu stanowiskowego

    Poniżsi pracownicy wylosowali nagrodę specjalną: Pensjonat w Kazimierzu Dolnym- Weekend dla dwojga:
  • Joanna Dobrzańska, Reprezentant Sprzedaży , Wadowice, warsztat otwarty z sprzedaży i obsługi klienta w okresie zmiany
  • Ilona Czarnecka, Dyspozytor ruchu metra, Wielka Nieszawka, trening z obsługi aplikacji internetowych
  • Wiliam Sieradzan, Matematyk, Pieszyce, panel moderowany z pracy w zespołach zróżnicowanych

    Specjalny wakacyjny bonus „Poznaj Fotografię - Indywidualne zajęcia” otrzymują od nas:
  • Władysław Koziej, Bibliotekarz, Głuchów, warsztat zamknięty z radzenia sobie z konfliktami
  • Antonia Frydrychowicz, Kierownik do spraw Badań i Rozwoju, Płaska, szkolenie z podstaw przywództwa sytuacyjnego
  • Aida Paszkiewicz, Inspektor budowlany, Gruta, moduł coachingowy z myślenia lateralnego
  • Natan Furman, Bosman , Huszlew, szkolenie z prowadzenia prezentacji

    Wśród następujących kursantów rozlosowaliśmy nagrody rzeczowe: aparat fotograficzny oraz kamienne kostki do drinków
  • Marcelina Dzwonkowska, Młodszy Sprzedawca Do Spraw Usług Telekomunikacyjnych, Kazimierza Wielka, program e-learning z asertywności w kontaktach z trudnymi klientami
  • Katarzyna Pankiewicz, Inspektor ochrony rybołówstwa, Frampol, kurs z marki osobistej
    Oto przedstawiamy grupę naszych klientów wylosowanych jak zwykle w organizowanej przez nas cyklicznej promocji „Darmowe Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych laureatów bardzo zapraszamy na nasze Weekendowe Konferencje Team Building które będą mieć miejsce w Bielsku Białej.
    Na planowany wyjazd integracyjny zapraszamy poniższych słuchaczy z wymienionych obok warsztatów:
  • Bartosz Pawlak, Psychoterapeuta, Chotcza, kurs z savoir vuvre w pracy
  • Bartłomiej Błach, Instruktor nauki jazdy, Mała Wieś, szkolenie z wypalenia zawodowego
  • Elza Drewnowska, Specjalista ds. Public Relations, Tarczyn, wykład z public relations wewnętrznego
  • Jessica Przypkowska, Działacz organizacji politycznej, Biała, moduł coachingowy z myślenia lateralnego
  • Anastazy Don, Zoopsycholog, Pęcław, moduł coachingowy z marki osobistej

    Poniżsi klienci wylosowali nagrodę miesiąca: Hotel 4* ze Spa w Pradze:
  • Brygida Kubica, Reprezentant Sprzedaży , Rudnik, program e-learning z zarządzania przepływem informacji
  • Eleonora Żyborska, Administrator baz danych, Resko, panel moderowany z automotywacji
  • Ireneusz Gałęziak, Biolog, Miłoradz, szkolenie z obsługi Excela

    Specjalny weekendowy jednodniowy wyjazd „jazda mococross” otrzymują od nas:
  • Daniel Unrug, Inżynier odlewnik, Busko-Zdrój, program e-learning z wypalenia zawodowego
  • Irena Brol, Młodszy Dyrektor Działu Marketingu, Ustka, szkolenie z prowadzenia trudnych rozmów
  • Eryka Wesołowska, Bosman , Opole, warsztat otwarty z budowania relacji interpersonalnych
  • Kasper Borszcz, Inspektor ochrony danych osobowych , Gołuchów, kurs dofinansowany z etykiety biznesowej

    Wśród następujących klientów wyolowaliśmy symboliczny upominek: rower a także Plecak solarny
  • Brygida Kmiecik, Przedstawiciel , Iłowa, warsztat otwarty z radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów
  • Augustyna Rogowska, Bukmacher, Pacyna, wykład z obsługi klienta wewnętrznego

    23.04.2016. 00:14

    Home · Blog · Wyróżnieni uczestnicy